ביקור דמיוני בגן "יוזמה" - גדעון לוין |
א' |
4 |
|
הזמנה לדיאלוג - דני לסרי |
א' |
16 |
|
עיון ומעש |
|
|
|
נושא חוברת א: סיפורי התנ"ך בגן הילדים |
|
|
|
לגדול עם התנ"ך, מרים סנפיר |
א' |
22 |
|
סיפור לא פשוט, דינה פרגון-קדוש |
א' |
30 |
|
מה הסיפור שלך? מחקר, נורית לוי |
א' |
42 |
|
על חשיבה פילוסופית-מוסרית של ילדי גן, מיכל אונגר |
א' |
56 |
|
שילוב יצירות אמנות בהוראת התנ"ך, סבינה שביד |
א' |
62 |
|
על איורים לסיפורי המקרא בספרי ילדים, נורית יובל |
א' |
72 |
|
כנס: "שימור והתחדשות בחינוך בגן=הילדים" |
|
|
|
מדיניות משרד החינוך, ד"ר אילנה זיילר |
ב' |
10 |
|
הלב והליבה של גן הילדים, ד"ר רינה מיכלוביץ |
ב' |
8 |
|
חינוך לערכים בעידן של צריכה, ד"ר ענת סלע |
ב' |
22 |
|
התנתקות והתחברות, שרה תאומים |
ב' |
34 |
|
הערכה מבוססת תאוריה, פרופ' יצחק פרידמן |
ב' |
40 |
|
היכרות מעמיקה עם איפיוני הילדים, ד"ר קלודי טל |
ב' |
52 |
|
הקשר בין סגנון הניהול של הגננת לבין אפקטיביות הניהול, אילנה מלחי |
ב' |
64 |
|
להקשיב לשינוי, מחקר נארטיבי, סיגל אחיטוב |
ב' |
71 |
|
בחירת תאוריה חינוכית כבסיס לעשייה בגן, ד"ר יעל דיין |
ב' |
84 |
|
גדעון לוין מחנך, הוגה, כותב, ד"ר צביה ולדן |
ב' |
96 |
|
שימור והתחדשות בחינוך בגן הילדים – כנס המשך |
|
|
|
אוריינות ושפה דבורה – מה הקשר? – פרופ' שושנה בלום קולקה |
ג' |
8 |
|
נחשון כל יכול – תוכנית לימודים לטיפוח ניצני אוריינות – ד"ר מיכל שלייפר, |
ג' |
20 |
|
|
רחל לוין, ד"ר טלי פרוינד, פרופ' איריס לוין |
|
|
ההיבטים הנסתרים מן העין בתהליך החינוכית – דן לסרי |
ג' |
32 |
|
מצפן לעשייה חינוכית – ד"ר נעמה צורן |
ג' |
38 |
|
הקניית מבני חשיבה בגיל הרך – ד"ר רון אהרוני |
ג' |
44 |
|
שיח של מספרים – קליין יוסף |
ג' |
50 |
|
ילדים מדברים מדע – חנה צימרמן |
ג' |
54 |
|
משקפיים מתמטיות – ד"ר חוה תובל יעל שפי |
ג' |
66 |
|
הכשרת פרחי הוראה ביישום גישת החקר – ד"ר דוד ברודי |
ג' |
78 |
|
ללמוד מדע במשחק, ובצעצוע – דיאנה פינוס |
ג' |
84 |
|
תיווך איכותי בחיי היום יום בגן – אסתר הרטמן |
ג' |
90 |
|
עשייה חינוכית תואמת התפתות בגני ירוחם ובעיר הכרמל – אמאל נסרלאדין, |
ג' |
94 |
|
|
רמזיה כמאל, שקמה דורון. |
|
|
התוכנית הפדגוגית בגן הקיבוצי – נירה ואלה מירה אשל |
ג' |
102 |
|
סקר נתונים בגני ילדים בעולם – רונית אמיר |
ג' |
104 |
|
נושא החוברת: שילוב, זכות וגם חובה |
|
|
|
האל 'הפייסטוס' ילד עם צרכים מיוחדים, תמר בן=שושן |
ד' |
34 |
|
האתגר - הכלת ילדים עם הפרעות התנהגות בגן, ד"ר רבקה הלל לביאן |
ד' |
310 |
|
תהליך הפיכתו של גן "פעמונית" לגן משולב, ויקי גלזר |
ד' |
316 |
|
מחמם את הלב - לשלב ולהשתלב, מירי (פלדמן) שואף |
ד' |
318 |
|
גן של אהבה - גן "עירית" קריית=ים ההתחלה, פנינה רונן |
ד' |
322 |
|
פיתוח החקר הספונטני אצל ילדים עם שיתוק מוחין, אסתר אטלס, עינת חשאי |
ד' |
26 |
|
ייעוץ חינוכי למחנכות בגיל הרך, עדנה דשבסקי |
ד' |
332 |
|
טעויות של ילדים כאתגר הוראה למחנכים, ד"ר אליעזר יריב |
ד' |
338 |
|
הוראת אנגלית ללומדים צעירים: מהו הגיל המתאים?, סימה יוגב, מישל הורוביץ |
ד' |
348 |
|
תכנית לימודים דיאלוגית בצמיחה משותפת מכללה ושדה, אפרת מור |
ד' |
354 |
|
סדנה להכשרת גננות חונכות במכללת לוינסקי, נלי גרוסמן |
ד' |
362 |
|
דרכי עבודה |
|
|
|
מקרא |
|
|
|
מפגש עם התנ"ך השלם, רות לוי |
א' |
78 |
|
סיפור יוסף ואחיו, חווייה לימודית מגוונת לילדי הגן, לימור עוז |
א' |
88 |
|
סיפורי התורה בשילוב חקר ודרמה, מלכה אהרונסון |
א' |
102 |
|
שילוב אמנויות בהוראת הסיפור המקראי, אפרת סרברו |
א' |
106 |
|
בחירות |
|
|
|
בחירות בגן "חצב", נירה בן הדור |
ד' |
364 |
|
מתרגלים בחירות בגן הילדים בשנות החמישים , לאה בריקמן |
ד' |
372 |
|
נושאים שונים |
|
|
|
הסוד המתוק, בעקבות עץ הקקאו, לידי פישמן |
ד' |
374 |
|
מרכז השאלת כלי נגינה לשמחות ב"גן שובל", ברכה שפלר |
ד' |
376 |
|
טיפוח האינטליגנציה הרגשית בגן=הילדים - תכנית חינוכית לטיפוח ריגושי
על פי שיטת ד"ר דבורה קובובי- רחל מורשת |
ד' |
82 |
|
|
|
|
|
משחקים "ירושלים", דורית שרון |
ד' |
394 |
|
בולים בטוחים, עפרה מדקר |
ד' |
398 |
|
ספרות ילדים |
|
|
|
אז תשיר מרים, לזכרה של מרים רות ז"ל, ד"ר צביה ולדן |
ב' |
104 |
|
כנפיים של שבת, ספר חדש של שלומית כהן=אסיף |
ב' |
106 |
|
ספרי א"ב בגן חובה ובבית=הספר, הרצליה רז |
ד' |
102 |
|
מדריכים בנושא הילד בעל הצרכים המיוחדים, בעריכת רות שקד |
ד' |
106 |
|