בפתח החוברת |
א' |
2 |
בפתח החוברת - אילנה מלחי |
ב' |
2 |
בפתח החוברת - אילנה מלחי |
ג' |
2 |
בפתח החוברת - אילנה מלחי |
ד' |
2 |
בגן של הדי - עמוס אלנבוגן |
א' |
3 |
בגן של הדי - עמוס אלנבוגן |
ב' |
3 |
|
|
|
בגן של הדי - עמוס אלנבוגן |
ג' |
3 |
|
|
|
בגן של הדי - עמוס אלנבוגן |
ד' |
3 |
|
|
|
לכל מטבע שני צדדים - שרי נוי |
ד' |
4 |
משולחנה - לילי פוקמינסקי: גננת הורים ולקוח שתמיד צודק - אורקה |
ב' |
4 |
משולחנה - לילי פוקמינסקי: גננת מול הורים וילד לא גמול בגן? |
ג' |
4 |
משולחנה - לילי פוקמינסקי |
ד' |
6 |
עיון ומעש |
|
|
גן הילדים כבבואה של תהליכי שינוי בקהילה - ד"ר דרור אורן |
ב' |
12 |
המטפורה ככלי לחשיפת אמונות והבנות וליצירת דיאלוג בגן - ד"ר גילה רוסו צימט |
ב' |
20 |
המטפורה ככלי לחשיפת סטריאוטיפים מגדריים בגיל הרך - ד"ר גילה רוסו צימט, |
|
|
|
טלי פייגלשטיין |
ב' |
24 |
|
|
שיהיה לכם יום "קסומסום"! על העונה החדשה של "רחוב סומסום" - |
|
|
|
שירה אקרמן שמחוביץ |
ב' |
34 |
|
|
מיצוב בגן הילדים: כיצד גננות מטפלות בבעיות התנהגות - נטע רז, ד"ר אליעזר יריב |
ב' |
42 |
מה מספרות לנו המחנכות על חייהם החברתיים של תינוקות במעון - |
|
|
|
גלית זנו וד"ר חנה צור |
ב' |
48 |
|
|
שנת עבודה ראשונה בגן: בין תקווה לייאוש - ד"ר דינה פרג'ון קדוש |
ב' |
58 |
הצעה לשיפור התקשורת בין מחנכי הגיל הרך לילדי הגן - ציפי כהנוביץ' |
ד' |
8 |
היכולות הלשוניות והחברתיות של ילדים חד-לשוניים ודו-לשוניים בגן חובה - |
|
|
|
ד"ר אניטה רום וד"ר עדה בקר |
ד' |
18 |
|
|
תרומת הקורס "מלווה ניסוי" להתפתחות המקצועית והאישית של הגננת ד"ר דורון לדרר |
ד' |
30 |
חינוך לקבלת האחר: זהות מינית בגיל הרך, ד"ר תמר אשר |
ד' |
40 |
"אישה קטנה כמו נמלה ואיש גדול כמו פיל" ילדים מדברים מטפורות - |
|
|
|
ד"ר גילה רוסו-צימט גתית ורסנו ודפנה שניאור |
ד' |
48 |
|
|
האוטונומיה של הגננת |
|
|
המלכודת שבבחירת תיאורית התפתחות - ד"ר יעל דיין |
א' |
14 |
מקבלים או נוטלים? על אוטונומיה ואחריות, על היררכיה וסמכות ועל הקשרים |
|
|
|
שבין כל אלה - ד"ר רינה מיכלוביץ |
א' |
20 |
|
|
בין האגף לגן - קלאודיה גרמן |
א' |
28 |
אוטונומיה של הגננת בגן הילדים. האומנם? - אירית עציון ואסנת זפרני |
א' |
35 |
מקומן של המפקחת והמדריכה בהתפתחות הקריירה של גננות מתחילות - מירב אייזנברג |
א' |
40 |
האוטונומיה צורך בסיסי עבור הגננת - ניקול בן נון |
א' |
46 |
מורה מצטיינת אך לא בבית ספרינו - האלה חביב |
א' |
52 |
תגובה: למה ואיך לקרוא בפניהם סיפור? תגובה למאמרה של פרופ' קוזמינסקי |
|
|
|
על הרחבת אוצר המילים של הילד - ד"ר רנה מיכלוביץ |
א' |
58 |
|
|
התמודדות עם ילדים לא גמולים בגן הילדים - דפנה תייר |
ג' |
6 |
על סבלנות, סובלנות והצבת גבולות... - אורה גולדהירש |
ג' |
14 |
תוכנית "אילנות" - הצבת גבולות ככלי להתמודדות עם אלימות בגני ילדים - |
|
|
|
אורלי פוקס-שבתאי |
ג' |
18 |
|
|
שומרים על הגבולות - ראיון - הפעלת תוכנית "אילנות" בבת-ים - מיכאל טור |
ג' |
26 |
אקלים חינוכי מברך - דני לסרי |
ג' |
32 |
א"ב ליצירת אקלים רגשי אמפתי בגן - ללמוד לחיות ביחד כקבוצה - ד"ר ליהי גת |
ג' |
40 |
מי צריך עונשים? - ד"ר אליעזר יריב |
ג' |
50 |
ניהול מוסרי - ד"ר קלודי טל |
ג' |
56 |
דרכי עבודתנו |
|
|
כמו הגן שלנו אין! פרופ' חוה תובל |
א' |
62 |
זהו יום הבוחר - מירי טלמור |
א' |
70 |
ספרים, ילדיי, ספרים - חנה ייגר |
א' |
76 |
גם משחקים וגם ממחזרים - אנה שפראן וליליה שפראן |
א' |
82 |
חופש תנועה - ד"ר אלימלך שוחט |
א' |
90 |
אז מה זה, שווה? ליאת מירב |
א' |
100 |
ילדי הגן זוכרים - שרית ברקוביץ |
ב' |
66 |
פרוייקט "דבוע המוסיקה" בנתניה - ורדה פרי, חדווה פוזננסקי, חני לנברג |
ב' |
68 |
באומנות, זמר ושיר את ארצנו נכיר - לינה ס. בכר |
ב' |
74 |
הטקס והריטואל בגן הילדי ם- קלרה חלאטניק, חן משה הירש |
ב' |
82 |
תיאטרון ויצירה לגיל הרך בגני החינוך המיוחד רמלה - אורלי גולן |
ב' |
88 |
תכנית עבודה אופרטיבית בנושא טיפוח סביבה אקולוגית בקרבת הגן - ד"ר ניצה דורי |
ב' |
94 |
מתוכנית לימודים לתוכנית פעולה - לקראת יום המשפחה - צילי קופמן-שפי |
ב' |
98 |
המודעות לגופנו - ד"ר אלימלך שוחט |
ב' |
104 |
דרך ארץ קדמה לתורה - יהודית פיש |
ג' |
73 |
משמעותה של משמעת - נלי גרוסמן |
ג' |
78 |
סחף חושים - איסרא קאסם |
ג' |
83 |
החצב פורח - שולי בידר |
ג' |
88 |
יום לימודים ארוך - חזון ומציאות בשטח - צילי קופמן |
ג' |
90 |
יום הולדת לקשישים בגן - שירית שלו |
ג' |
96 |
הנה נפתח לי חלון - עופרה לב-ארי |
ד' |
60 |
יונתי בחגוי הסלע בסתר המדרגה הראיני את מראיך בגשר על הוואדי - שרית ברקוביץ |
ד' |
66 |
האמן רומרו בריטו מתארח בגני צ"א זרחיה רחל ומירית אטיאס |
ד' |
68 |
תכנית לשמירה על החי, הצומח והדומם בטבע - רובינשטיין אילנה |
ד' |
74 |
קשת של הצלחות - דפנה אברהם |
ד' |
76 |
קסמם של משחקי - ליאורה בן הרועה |
ד' |
|
מי הזיז את המחשב שלי - נלי גרוסמן |
ד' |
88 |
התלקיט (פורטפוליו) ככלי לתיעוד ולהערכה חלופית בגן הילדים - צילי קופמן-שפי |
ד' |
94 |
מודעות לגוף בתנועה מושגי יסוד - ד"ר אלימלך שוחט |
ד' |
100 |
הדים |
|
|
האם "הד הגן" עונה על ציפיות קוראיו? - סקר - הדסה שאול שי |
ב' |
112 |
אחד משלנו - הדסה שאול-שי |
ג' |
70 |
סיפור אישי - הדסה שאול שי |
ד' |
56 |
שירים עד גן |
|
|
שירים בנושאי חורף וחנוכה - נורית יובל |
ב' |
116 |
משחקים |
|
|
מפתח לעולם הדמיון - ד"ר עמוס נדן |
א' |
106 |
גלגלוי - אילנה שלו |
א' |
108 |
קוביבך - אוריה קדרי שמשוני |
א' |
110 |
שיר ישן נושן |
|
|
ימים ראשונים בכתה - שמעונה פוגל |
א' |
112 |
תרבות בידור ופנאי |
|
|
תכניות תרבות תש"ע 2009-2010 |
א' |
114 |
מדף הספרים לגננת |
|
|
עידוד מודעות ליחסים בינאישיים בהשראת שירי שלומית כהן-אסיף - ד"ר רבקה גירון |
ג' |
98 |
הדואג לדורות מחנך אנשים - מרים סנפיר, ד"ר שושנה סיטון, ד"ר גילה רוסו-צימט |
ג' |
106 |
הרמוניה ומרחב מחיה - איוריה של עפרה עמית לספרה של דפנה בן-צבי "זוזי שמש" - |
|
|
|
ד"ר תור גונן |
ד' |
106 |
|
|
המועצה הלאומית לשלום הילד |
|
|
זכות הילדים להשתתפות - חניתה קושר |
א' |
117 |
המועצה לשלום הילד |
ב' |
|
קידום אקלים בטוח והתמודדות עם אלימות בגני ילדים - חניתה קושר |
ג' |
114 |
המועצה לשלום הילד |
ד' |
110 |
במחלקה |
ב' |
|
לילי פוקמונסקי |
ג' |
117 |
במחלקה |
ד' |
112 |
באגף לחינוך קדם יסודי |
|
|
עשייה חינוכית בגן-הילדים - קווים מנחים לצוות החינוכי - סימה חדד מה-יפית |
ג' |
118 |
אינדקס |
ד' |
114 |
תוכן באנגלית - ג'ודי ארגמן |
ב' |
|
תוכן באנגלית - ג'ודי ארגמן |
ג' |
120 |
תוכן באנגלית - ג'ודי ארגמן |
ד' |
120 |