מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
אין ארוחות חינם

תאריך הזנה: 06/10/2013
תאריך עדכון/בדיקה: 24/11/2013

תקציר: צרכן התקשורת משלם בעקיפין, ועוד פעמיים: פעם אחת, כשהוא רוכש מוצר צריכה שבמחירו מגולמות הוצאות הפרסום במדיה. פעם שנייה, כשהוא מסכים לוותר על כיבוד האינטרסים שלו ולשמש יעד למסרים פרסומיים, ואולי גם פוליטיים. מאמר דעה מאת: פרופ' דן כספי, אוניברסיטת בן גוריון.

מחבר: כספי דן
גוף/מוסד: מט"ח (האתר הרשמי)

תחומים: אזרחות, תקשורת וקולנוע
קבוצת גיל: חטיבה עליונה
סוג חומר: מידע/מקור
פורמט: html



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • פוליטיקה
  • תקשורת