מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
הקשר בין פרסום פוליטי לפרסום מסחרי

תאריך הזנה: 03/05/2007

תקציר: במיוחד בזמן בחירות, פוליטיקאים נוטים לראות בטלוויזיה לא אמצעי להעברת מידע כדי לעורר דיון ציבורי, אלא מכשיר שכנוע לגבי תקפותן וערכן של השקפות העולם שלהם. בעקבות כך בימינו מסע הבחירות של הפוליטיקאים מקביל למסע פרסום למוצר צריכה.

גוף/מוסד: עמלנט (האתר הרשמי)

תחומים: אזרחות, תקשורת וקולנוע
קבוצת גיל: חט"ב ועליונה
סוג חומר: מערך שיעור לא מתוקשב
פורמט: html



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • תרבות פוליטית
  • שיווק
  • פירסום
  • בחירות
  • פוליטיקה