מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
כיצד משווקים מנהיג

תאריך הזנה: 03/05/2007
תאריך עדכון/בדיקה: 14/08/2014

תקציר: תיאור מסודר של תהליך יצירתו של מנהיג פוליטי כמוצר מסחרי פורסם לראשונה בארצות-הברית ב-1986 בספרם של שני יועצים פוליטיים, קינן והדלי הנחתם הייתה כי מועמד פוליטי הוא מוצר צרכני "בדיוק כמו גבינת קוטג' או משחת שיניים".

גוף/מוסד: עמלנט (האתר הרשמי)

תחומים: אזרחות, תקשורת וקולנוע
קבוצת גיל: חט"ב ועליונה
סוג חומר: דף עבודה
פורמט: html



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • יועץ פוליטי
  • שיווק
  • בחירות
  • פוליטיקה
  • מנהיג
  • תקשורת