התמודדות עם מערכת רישום המספרים בגן גניה |
קישור ישיר:
https://www.youtube.com/watch?v=kAX0vEY-i14&list=PLYH9I-4V1wQLumb6bTOJWsA2JWxzFDUAV&index=219
תאריך הזנה:
20/02/2020
תקציר:
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד כאוות נפשו באמצעות סרט המידה באופן עצמאי. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו - ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר "לנצל" את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד חד ערכית בין המילים שבעל-פה לסמלים הכתובים.
גוף/מוסד:
מט"ח
(האתר הרשמי)
שם בי''ס / פרויקט:
גננט
תחומים:
מתמטיקה, מיומנויות וכישורים, חינוך וחברה
קבוצת גיל:
גיל הרך
סוג חומר:
מידע/מקור
פורמט:
סרטון
|
|
מלות מפתח בשימוש בפריט:
|