מנוע חיפוש

כיצד לחפש
הפורום
מותגים - כרטיס כניסה לחברה?

תאריך הזנה: 27/05/2007

תקציר: סקר שפורסם בקרב בני נוער שבחן בין השאר את שיקולי הבחירה של בני נוער במוצרים נתונים, מה הם קונים וכמה הם מוציאים על רכישת המוצרים. מן הממצאים עולה כי חלק ניכר מקניות הילדים (קרוב ל-70%) היו מותגים, בעיקר פריטי לבוש, הנעלה ואביזרים נלווים, וכי מרבית בני הנוער (כבר בגיל 12- 15) בוחרים את פריטי הלבוש ללא התערבות הוריהם. בנוסף מצביע הסקר על כך שהגורמים העיקריים המשפיעים על דפוסי הצריכה שלהם הם המותגים (55%) והחברים (54%). עלות המוצר נמצאת במקום הרביעי בין שיקולי הדעת של בני הנוער.

גוף/מוסד: משרד החינוך - מנהל חברה ונוער (האתר הרשמי)

תחומים: חינוך וחברה
קבוצת גיל: חט"ב ועליונה
סוג חומר: דיון
פורמט: וורד



מלות מפתח בשימוש בפריט:
  • מותגים
  • דפוסי צריכה
  • מודעות צרכנות
  • קניות
  • צרכנות
  • בגדים
  • בני נוער