בעקבות הדיאלוג על ההתמדה |
תאריך הזנה:
04/09/2007
תאריך עדכון/בדיקה:
04/09/2007
תקציר:
עם סיום הקריאה בדיאלוג מתבקש לדון במספר עניינים. נעסוק בכמה מהם: מדוע גלילאו "מסרב" לעשות את הניסוי בפועל? איך תנועה מואצת במורד יכולה ללמד משהו על תנועה אופקית קצובה?
גוף/מוסד:
מכון ויצמן למדע
(האתר הרשמי)
שם בי''ס / פרויקט:
היסטוריה של הפיזיקה - היבטים בתהלכי למידה
תחומים:
היסטוריה, פיסיקה
קבוצת גיל:
חט"ב ועליונה
סוג חומר:
דיון
פורמט:
html
|
|
מלות מפתח בשימוש בפריט:
|